zaterdag 21 januari 2012

STYLING! STYLING! STYLING!
































Met plezier & fun mag ik jullie vandaag vertellen dat ik de assistente van Fashion Stylist, Dayenne Bekker ben geworden. Ik heb Dayenne 2 jaartjes geleden ontmoet toen ik stage liep bij Unlimited PR (showroom), daar kwam ze toen weleens langs om kleding te lenen voor shoots. Zo verder, zo verder.. heb ik Dayenne een keertje heel leuk gevraagd of ze een assistente nodig had en "Ja!'' zei ze!

Mijn eerste opdracht met Dayenne was backstage voor de fashionshow van MET Jeans die vandaag plaatsvond in Club Dauphine. Zij hadden een hele leuke dans show neergezet met danseressen ala modellen die dan in de kleding van MET Jeans moesten lopen & dansen. Samen met Dayenne waren we gister bezig met de setjes maken voor vandaag om uiteindelijk de danseressen backstage aan te kleden.































@ the showroom van MET Jeans




Backstage @ MET Jeans fashionshow




Charmaine, een van de danseressen.




Een aantal van de danseressen als gastmeiden aan het begin van de avond. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...