woensdag 11 april 2012

SHARE YOUR LOOK!


Woensdag 28 maart moest ik de styling doen voor de (soon) online webshop van ChiVas Costume. ChiVas is van Kedinja Boldewijn, zij is een 26 jaar en gemaakt om te costumizen. She's like litterly one of my favorite black fashionista's! Wat ChiVas costume anders maakt van alle andere hand made designers is dat zij het niet alleen op de standaard spijkerjases en vintage shorts houd, maar zichzelf de uitdaging aangaat door items te costumizen met een eigen look & feel.


Het legerjasje die ik hierboven aan heb, wat een enorme hype begint te worden, is gemaakt door ChiVas. Toen ik het voor het eerst zag, werd ik er meteen verliefd op! Ik pakte het gelijk van de kledingrek af om een aantal leuke intagram foto's te maken en de details van het jasje duidelijk te laten zien.

Binnenkort dit jasje en nog andere leuke customized stuff by Chivas online!

Rihanna wearing a denim jacket with studs:

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...