woensdag 22 februari 2012

IRIS APFEL, THE BIGGEST STYLE ICON!






























Wie zegt dat je maar tot een bepaald leeftijd een stijl icoon genoemd kan worden? De 90 jarige Iris Apfel interieurontwerpster, zakenvrouw en al jarenlang een van de grootste stijl iconen uit New York is te herkennen aan haar ronde 'soortgelijke' Harry Potter bril. Ze houdt van sieraden omdat het de keypieces zijn die ervoor zorgen dat een outfit compleet is, zonder sieraden zullen we haar dan ook nooit spotten. Iris is een inspirerende vrouw en vanaf nu ook mijn stijl icoon omdat zij 'de vrouw' is die ik zie als ik denk hoe ik eruit zal zien over 80 jaar. Me zussen zeggen altijd "kijk Ashlee'' als ze een oude modieuze vrouw zien en dat vind ik leuk. Mevrouw Apfel is een samenwerking met MAC ingegaan en zo hebben ze een bescheiden collectie van producten samengesteld die 14 januari 2012 in de MAC stores gelanceerd werd. Zij leert ons ook dat het nooit maar dan ook echt nooit telaat is om van fashion te houden.

Iris Apfel quote's:

I THINK DRESSING UP OR DOWN SHOULD BE A CREATIVE EXPERIENCE. EXCITING. FUN.  FOR ME THE KEY TO PERSONAL STYLE LIES IN ACCESSORIES. I LOVE OBJECTS FROM DIFFERENT WORLDS, DIFFERENT ERAS, COMBINED MY WAY. NEVER UPTIGHT, ACHIEVING – HOPEFULLY – A KIND OF THROWAWAY CHIC.
































''I DON’T FOLLOW TRENDS OR THE HOTTEST FASHION. I BUY WHAT I LIKE AND MY TASTES ARE QUITE CATHOLIC – HAUTE COUTURE TO STREET FASHION. PIECES THAT ARE ZEN-SIMPLE OR MADLY BAROQUE. I LOVE ETHNIC AS WELL AS CONTEMPORARY. I’M FOND OF SERIOUS AND ADORE AMUSING. I TRY TO MAKE ALL THESE THINGS WORK TOGETHER.”




Bekijk het leuke filmpje van Iris Apfel:





1 opmerking:

  1. what a stylish madame! good job,i liked this post, really interesting!!! i just started my own blog, please take a look, and if u will like it, we can follow each other:)

    Irina

    http://irene-in-fashionland.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...