zaterdag 3 december 2011

STYLED BY YOU STYLING WORKSHOP EINDPRESENTATIE.






























De Styled by YOU eindpresentatie is een onderdeel van Swazoom Live XXL dat plaats vindt in het jongerencentrum NoLimit. De presentatie weerspiegelt de opgedane vaardigheden die de deelnemers zich eigen hebben gemaakt tijdens het workshoptraject.

Tirza kende ik al best lang en ook al een keer mee samen gewerkt dus ik wist dat het eindresultaat met haar erbij precies zou zijn hoe ik het wilde. Anique is 16 jaar en een model van een van de SbY deelnemers. Zij sprak me ook gelijk aan en een super lief meisje dus heb ik haar meteen gevraagd of ze mee wilde werken.

Samen met Heidrun Klos..de fotograaf, tirza en anique, visagist Cherrelle Toppin en styling by me hebben we een mooi werk van gemaakt.

'even though i already started, know that this is just the beginning of everything im about to do and there is always more to come. im just warming up baby.' - ashlee janelle













































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...