woensdag 28 december 2011

THE HERVE LEGER LOOK A LIKE DRESS





































Een tijd geleden waren de Herve Leger jurken niet weg te slaan op de Red carpets! Een favorite jurk van alle celebrities, werd voor mij een favorite jurk om naar te kijken. Kijken! Ja! Want een affortable jurk kan ik het zeker niet noemen. Wil je een echte herkenbare bodycon jurk van Herve ben je $1297 kwijt!

Maar zoals we allemaal weten gaat Celebrities Musthaves over 'Looking like a Celebrity for less money'.  So what did I do!?

Step 1: De dress die ik hierboven aan heb is van Glamorous, de Nederlandse merk die vrijwel alles kopieert van dure merken. Soms is dat best wel stom, maar in dit geval vond ik het ge-wel-dig! Omdat het MAAR €20 heeft gekost! Het is nu zelfs afgeprijsd naar €10 in de Glamorous outlet store.

Step 2: Op naar de klerenmaker! Best grappig, want ik heb mijn diploma gehaald bij ROC Mode dus inprincipe kon ik het ook zelf doen aangezien ik ook mijn eigen naaimachine heb, maar ik houd absoluut niet meer van mijn naaimachine. Dus heb ik de bekende klerenmaker van Amsterdam Zuid-Oost Ajoub gevraagd om er een strapless jurk van te maken en in te korten. Waarom strapless? Because I love strapless! It makes me feel sexy n_n

De Herve Leger jurk is ook in diverse kleuren en modellen verkrijgbaar.
Celebrities in Herve Leger dresses:




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...