maandag 13 augustus 2012

I KNOW IT HAS BEEN A WHILE...


Ten eerste wil ik al mijn bezoekers bedanken voor having faith in my blog! Ik heb het de laatste paar maanden ongelovelijk druk gehad waardoor ik geen tijd meer had voor mijn blog, maar door alle positieve reacties om me heen, voelde ik me toch wel schuldig tegenover me blog. Vandaar dat ik mezelf (met een halve kater) heb gedwongen om er nu even aan te werken. Leuk toch!?

Iedereen die mij kent weet dat ik van gekke kapsels houd, maar eigenlijk ook wel mijn kapsel om de zoveel tijd verander. Een tijd geleden zag ik heel veel black girls op blogs met deze kapsel (zie afbeelding boven). Ik kon er wel dagen naar kijken!! Maar dan twijfelde ik ook wel weer... Wat als het me niet gaat staan? Wat word mijn volgende kapsel want mijn haar gaat best vervelend teruggroeien? Ach..WHUTEVER! GEWOON DOEN! So I did!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...