zaterdag 19 november 2011

THE NELLY HIGH HEEL EVENT

Donderdag 17 november was het zover! Eindelijk konden alle fans van de meest populaire webshop Nelly.com hopen op een goodiebag + gratis hakken! De eerste 150 meiden krijgen GRATIS een schoen die je ZELF mag uitkiezen en uiteindelijk thuis toegestuurd krijgt binnen 1 a 2 maanden en de eerste 100 krijgen ook nog eens een goodiebag erbij.

Samen met mijn fashionblog partner Cherelice (SjeriszJ.blogspot.com kijk op haar blog: She won the second price for the Nelly contest) besloten we op de laatste moment, en dan bedoel ik ook echt laatste moment om hier naartoe te gaan. Het event begon om 19.00u maar de deuren waren al sinds 17.00u open, wat Cherelice en ik natuurlijk niet wisten. Aangekomen bij Bocinq restaurant om 18.45 (I know, super laat voor zo'n geweldig event) nadat we bijna heel leidsestraat hadden gevraagd waar het zou kunnen zijn, zien we een briefje tegen de deur aangeplakt met tekst erop: Voor Nelly.com Prinsesgracht 494. Nee toch! Nu worden wij al helemaal niet meer een van de eerste 150 meiden!


Nou reken maar van wel!! Hoe onmogelijk het ook allemaal leek omdat alle kaarten al uitgedeeld waren, besloot ik om naar 'The man himself' Adreas (samen met mij op de foto) af te stappen. Cherelice en ik hebben onszelf even vriendelijk voorgesteld en verteld dat wij 2 leuke/enthousiaste fashion bloggers zijn graag een report willen maken van dit super geweldig event. En Klavertje 4 dat we al waren, hebben we met een knipoog 2 kaarten gekregen van Adreas.


































Bij een leuk event als dit, komen er ook altijd leuke meiden die in de spotlight gezet moeten worden:












En de Fashionista's die hebbe-dingetjes aan hebben:



























http://www.herphoenix.blogspot.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...