maandag 20 juni 2011

DRESS FOR LESS: SIMPLICITY & SOPHITICATED.

























Een simpel jurkje kan al heel leuk worden door het bijvoorbeeld op te fleuren of misschien ook helemaal niet. Ik ben absoluut van de cheap shopping mixed with expensive. En hier op de foto ben ik gekleed in het simpelste jurkje ooit, maar de kleur fleurt het op. What am I wearing on this picture:
Dress, Monki: €20
Ketting, Leuk: €50

Simplicity and sophiticated. Thats what I am, that's what I like.




















Soms houd ik er ook van om een stoere look te hebben. Thats the Edgy side of me. Een bepaalde stijl heb ik niet.. I just love/like to wear different things in different styles. Ik ga gewoon met mijn gevoel mee.
Mijn kenmerk: The Pink Lips! Loving my pink H&M lipgloss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...